[linux] Re: volgende NLLGG-bijeenkomst: een kde4-lezing?

Zo Jan 8 13:45:28 CET 2012

Aldus schreef joop g op Sun, Jan 08, 2012 at 01:26:09PM +0100:

> Kon dat nog maar :-( Met een wat nieuwere distro komt KDE4 automatisch mee...

Dat ligt toch echt aan je distro: als het goed is kun je tijdens de
installatie kiezen welke pakketten je wilt installeren. Als ik naar de
SUSE Linux Enterprise desktop kijk zie ik dat je ook je KDE3.5 en GNOME
applicaties kunt blijven draaien. Met Gnome 3 kan ik overigens
nauwenlijks overweg. Allicht kun je op een Linux systeem meerdere Window
Managers installeren en zelfs gelijktijdig draaien.

Voor meer info: http://www.trinitydesktop.org/

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		People who bought this story also bought....