[linux] Re: volgende NLLGG-bijeenkomst: een kde4-lezing?

Richard ml op radoeka.nl
Di Jan 10 19:12:22 CET 2012

Op dinsdag 10 januari 2012 10:34:17 schreef Julien Michielsen:
> Binnenin het frame rechts onderin het beeld (waar de grote pijl heen
> wijst) zou ik graag een set van zo'n acht programma's die ik een paar
> keer per dag gebruik (writer, calc, firefox e.d.) willen zetten, maar ik
> weet niet hoe.

Open je menu knop linksonder met de Gecko erop.  Zoek de applicatie op,
context muis knop op de desbetreffende applicatie -> aan bureaublad toevoegen.

Of meer Geeky kopieer de desbetreffende applicaties van
/usr/share/applications/kde4 naar ~/Desktop.

--
Richard