[linux] Re: routing vraag

Micha Kersloot micha op kovoks.nl
Vr Jan 13 12:29:23 CET 2012

Hoi Hans,

misschien is het toch handiger/beter om naar de oplossing van Paul te kijken (de twee accesspoints in 1 netwerk hangen). Dat ziet er toch wat beter/overzichtelijker en stabieler uit.

Met vriendelijke groet,

Micha Kersloot

Altijd en overal bij je belangrijkste gegevens?
http://www.exchange-alternatief.com/

KovoKs B.V. is ingeschreven onder KvK nummer: 11033334