[linux] Re: routing vraag

Kees Theunissen C.J.Theunissen op differ.nl
Za Jan 14 01:48:58 CET 2012

On Fri, 13 Jan 2012, Hans Paijmans wrote:

>Paul Slootman <paul+nospam op wurtel.net> wrote:

>Het plaatje was duidelijk niet met een monospaced font gemaakt, dus een
>brei van tekens bij mij :(
>

>Paul
>

>Vreemd, meer mensen die het schema niet konden lezen?

Yep.
Het helpt ook niet echt dat er lange regels in het schema stonden
waar, bij mij althans, dan weer returns in verschijnen die jij er
waarschijnlijk niet in hebt gezet.

>--
>Sent from my Android phone with K-9 Mail. Please excuse my brevity.

Ik heb eerlijk gezegd meer problemen met de quoting capaciteiten van
zo'n Android-ding dan met de beknoptheid van jouw reactie. Uit jouw
mailtje is echt niet op te maken (anders dan uit inhoudelijke
interpretatie van de tekst) welke tekst van Paul is en wat van jouw
komt.

Als zo'n thread een paar keer heen en weer gaat en er is meer dan
eens een telefoon bij betrokken geweest, dan is er helemaal geen
touw meer aan vast te knopen.
Zijn die krengen speciaal ontwikkeld voor bovenkwoters?
En zelfs dan lijken ze geen scheiding aan te geven tussen oude en
nieuwe tekst.  :-(

Groeten,

Kees.

--
Kees Theunissen, Systeem- en netwerkbeheerder,   Tel: 030-6096724
Dutch Institute For Fundamental Energy Research (DIFFER)