[linux] Re: routing vraag

Hans Paijmans J.J.Paijmans op uvt.nl
Za Jan 14 08:13:43 CET 2012

On 01/14/2012 01:48 AM, Kees Theunissen wrote:

> Yep.
> Het helpt ook niet echt dat er lange regels in het schema stonden
> waar, bij mij althans, dan weer returns in verschijnen die jij er
> waarschijnlijk niet in hebt gezet.

Stik... na de laatste update van Thunderbird stond html weer aan.
Beter zo?

   +----------+
   |   mmm    |
   |   iii    |
   +----------+

Over topic drift gesproken :-)

> Ik heb eerlijk gezegd meer problemen met de quoting capaciteiten van
> zo'n Android-ding dan met de beknoptheid van jouw reactie.

Op de Android gebruik ik K-9 als emailclient. Als iemand suggesties
heeft voor een betere hoor ik het graag.
Verder vind ik mijn tablet (Archos 101) een geweldige aanwinst. ereader
en internet in een handzaam pakketje. Jammer dat hij geen NX client kan
draaien, dan was hij volmaakt.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI       013-4662693