[linux] Re: volgende NLLGG-bijeenkomst: een kde4-lezing?

Richard ml op radoeka.nl
Za Jan 21 11:41:48 CET 2012

Op zaterdag 7 januari 2012 08:29:14 schreef Julien Michielsen:
> Er is nogal wat aan kde4 dat ik niet begrijp.  Maar er is geen keus meer,
> je moet een van de grote richtingen in (gnome, kde4 en heb je nog
> meer?)  Tijdje geleden zag ik op de lijst een uitspraak van iemand
> anders, die ik toch inschat als iemand die goed met zijn systeem
> overweg kan, dat hij het ook moeilijk heeft met kde4.  Kan het een
> idee zijn dat anderen ook wensen: een praatje over het opzetten
> en gebruik van je systeem onder kde4?

Volgens mij is dit waar je om vroeg:
http://www.omat.nl/2012/01/21/release-party-nl/
En als de vraag tijdens de presentaties niet wordt beantwoord dan zijn er
hoogst waarschijnlijk tussendoor en achteraf mogelijkheden genoeg om vragen te
stellen.

--
Richard