[linux] Re: hp printer: wel aanwezig maar niet door hplip gezien

meine trialero op gmx.com
Za Okt 6 12:10:00 CEST 2012

> HP Linux Imaging and Printing System (ver. 3.12.10)
> Printer/Fax Setup Utility ver. 9.0

heb je ook nog andere HP software voor de printer geïnstalleerd (bijvoorbeeld van de HP site)? mijn ervaring is in zo'n geval de software elkaar stoort. in het begin heb ik idd ook problemen gehad met hplip.

met mijn HP PSC 1616 all-in-one heb ik goede ervaring met de standaard printerdrivers (Fedora 17 Gnome3) zonder verdere toevoegingen -- hpijs hplip-common hplip-libs

--
//meine