[linux] Re: hp printer: wel aanwezig maar ... + Samsung vraag

Rutger van Sleen djslash op djslash.org
Wo Okt 10 10:02:09 CEST 2012

Julien Michielsen schreef op 10-10-2012 06:53:
*knip*

> ...  Stom he? Hoop dit toch nog eens te leren.  Meer detail op
>
> http://www.samsung.com/my/consumer/pc-peripherals-printer/printer-multifunction/mono-multifunction/SCX-3400/XSS
> Op die pagina zie je bovenin, rechts een afbeelding van de printer,
> met daaronder vier kleinere afbeeldin-
> kjes, die - wanneer je erop klikt - uitver-groten en de printer
> virtueel
> laten draaien, en detail overzicht van de printer geven.  Er zit
> alleen een
> USB-aansluiting op.  Heb Samsung gevraagd ofwel te specificeren hoe
> [...]

*knip*

Wil je zeker zijn van een printer die werkt onder Linux, doe dan eerst
onderzoek op www.openprinting.org - vaak staat hier ook informatie bij
over de procedure voor het installeren van de printer.

Overigens is dit forumdraadje het eerste als ik zoek op "using
/dev/mfp":

Groeten, Rutger