[linux] Re: hp printer: wel aanwezig maar ... + Samsung vraag

Wo Okt 10 11:46:11 CEST 2012

Aldus schreef Rutger van Sleen op Wed, Oct 10, 2012 at 10:02:09AM +0200:
> Julien Michielsen schreef op 10-10-2012 06:53:
> *knip*

> *knip*
>
> Wil je zeker zijn van een printer die werkt onder Linux, doe dan eerst
> onderzoek op www.openprinting.org - vaak staat hier ook informatie bij
> over de procedure voor het installeren van de printer.

En daar zie je zowaar ook informatie voor de HP Laserjet 1102 ...

> Overigens is dit forumdraadje het eerste als ik zoek op "using
> /dev/mfp":
>
> Groeten, Rutger

En als ik dan een beetje doorzoek, dan kom ik op
http://www.bchemnet.com/suldr/smfpv4.html

Het valt me op dat als je naar de install.sh file kijkt dat het script
t/m SuSE 9.3 ondersteunt, dus u zult het een beetje moeten hacken.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		People who bought this story also bought....