[linux] Re: hp printer: wel aanwezig maar ... + Samsung vraag

Wo Okt 10 10:14:24 CEST 2012

On 10/10/12 06:53, Julien Michielsen wrote:

> ...  Stom he? Hoop dit toch nog eens te leren.  Meer detail op
> http://www.samsung.com/my/consumer/pc-peripherals-printer/printer-multifunction/mono-multifunction/SCX-3400/XSS
> Op die pagina zie je bovenin, rechts een afbeelding van de printer,
> met daaronder vier kleinere afbeeldin-
> kjes, die - wanneer je erop klikt - uitver-groten en de printer virtueel
> laten draaien, en detail overzicht van de printer geven.  Er zit alleen een
> USB-aansluiting op.  Heb Samsung gevraagd ofwel te specificeren hoe
> /dev/mfp te benutten, of mij rma (return merchandise authorisation)
> [...]
Slapen niet gelukt, boel op website zetten wel:
http://michkloo.home.xs4all.nl/index.html
Wanneer je klikt op uniflinprininst (UnifiedLinuxprinterinstall ;-) )
krijg je
een snapshot van het scherm dat je ziet bij installatie van de Unified-
Linuxprinter-driver van Samsung.
Ook staat er een text UnifiedLinuxDriver-4.00.39.tar. Wanneer je daarop
klikt gebeurt er niets, maar wil je die driver dan geef je het commando
wget michkloo.home.xs4all.nl/UnifiedLinuxDriver-4.00.39.tar.png.
Vervolgens hernoem je het png aan het eind van de filenaam naar gz.
Daarna - indien je wilt - untar je het bestand, en kun je het analyseren.
Ben heel benieuwd of jij of een andere slimme meelezer een omweg
rond de installatie met /dev/mfp weet te vinden.
gr
Julien

--
Julien Michielsen