[linux] Re: webbrowsers en Debian 7.2

m. van der poel m.vanderpoel op xs4all.nl
Wo Dec 4 16:40:58 CET 2013

Hallo Frans,

Dank voor je tip. Ik heb al in de archieven gesnuffeld; met genoemd
resultaat. Ik hoop op deze lijst meer info te kunnen krijgen. Lukt dat
niet, dan ga ik me zeker melden op debian-user-dutch op lists.debian.org.

Op Wo, 4 december, 2013 16:07, schreef Frans van Berckel:
> Marlies,
>
> Tip: Mocht je geen reply krijgen, probeer dan de debian lijst eens.
>
> debian-user-dutch <debian-user-dutch op lists.debian.org>
>
> Met vriendelijke groet,
>

> Frans van Berckel

update-beleid mbt deze browser.

Advies security-team: voeg main contribute-repository toe als bron.