[linux] Re: webbrowsers en Debian 7.2

Bart-Jan Vrielink bartjan op vrielink.net
Wo Dec 4 16:37:46 CET 2013

Marlies,
Wat versta jij onder "actueel"?

Als het vooral gaat om "is mijn browser veilig", dan heb ik in ieder geval voldoende vertrouwen in Debian dat ze dit bij houden (de primaire reden dat de browser IJswezel heet en niet Vuurvos is omdat Debian meent deze security updates sneller dan "upstream" te kunnen doen).

Als het vooral gaat om "doe mij de laatste features, want websites gaan daar vanuit", dan heb je een punt. Zie http://mozilla.debian.net/ voor een wizard waar je kunt aangeven welke versie van Iceweasel je wilt hebben op welke Debian versie.