[linux] Re: webbrowsers en Debian 7.2

Mark Janssen maniac.nl op gmail.com
Wo Dec 4 16:21:30 CET 2013

Je kan ook de google vesie van chromium (dus de normale 'chrome') gebruiken.
Op de google site kan je een deb-file downloaden die 't prima doet op
debian 7.x, en die ook zelf zijn eigen apt-repository toevoegd zodat deze
altijd up-to-date blijft.

--
Mark Janssen  --  maniac(at)maniac.nl
Unix / Linux Open-Source and Internet Consultant