[linux] Re: webbrowsers en Debian 7.2

Bart-Jan Vrielink bartjan op vrielink.net
Do Dec 5 07:26:39 CET 2013

Marlies,
Wat bedoel je met "main contribute" ??

Debian stable volgt tegenwoordig standaard de ESR (extended support) versie van Firefox/Iceweasel. Je kunt er dus vanuit gaan dat bekende security problemen in Firefox ook in de Debian package van iceweasel gefixt worden. Wat wel een issue kan zijn is in hoeverre plugins en extensies bijgewerkt worden.

Wil je een recentere versie van Iceweasel, dan kun je het beste naar http://mozilla.debian.net/ gaan en daar aangeven welke smaak je wilt.

Uiteraard moet je in elk geval zorgen dat je je systeem regelmatig updated. Het volgen van debian-security-announce op lists.debian.org (en eventueel debian-security op lists.debian.org is ook aan te raden.