[linux] Re: webbrowsers en Debian 7.2

m. van der poel m.vanderpoel op xs4all.nl
Do Dec 5 17:33:40 CET 2013

Op Wo, 4 december, 2013 16:21, schreef Mark Janssen:
> Je kan ook de google vesie van chromium (dus de normale 'chrome')
gebruiken.

Hallo Mark,

Ik word niet echt vrolijk van Google; en Chrome in het verlengde daarvan.
Maar het gaat nu niet over privacy ;-)

Chromium is overigens, volgens Linux Magazine, geen probleem (zie vorige
mail).

Het liefst werk ik echter met Iceweasel. O.a. omdat ik die *offline* kan
gebruiken tbv. het maken van websites.

> Op de google site kan je een deb-file downloaden die 't prima doet op
debian 7.x, en die ook zelf zijn eigen apt-repository toevoegd zodat deze
> altijd up-to-date blijft.

Ik ben benieuwd hoe dat dan met Chromium werkt. Ik heb Chromium net
gedownload en geconfigureerd, maar ben nergens iets tegengekomen over het
deb-file waar jij het over hebt.

Dank voor je info trouwens. Het is goed om in de gaten te houden of
Chromium wel (en hoe dan?) up-to-date blijft.

Vriendelijke groet,
Marlies.

update-beleid mbt deze browser.
Advies security-team: voeg main contribute-repository toe als bron. Vraag: