[linux] Re: W7 opnieuw installeren op HP pc.

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Zo Dec 15 18:42:11 CET 2013

On 15-12-2013 16:00, Guus Snijders wrote:

> Waarschijnlijk komt het er op neer om vanaf die partitie op te starten en
> dan zó de eigenlijke recovery te starten.

Van de andere kant, dit is natuurlijk _de_ gelegenheid om van die HP
bloatware af te komen. Ik heb mn nieuwe laptop meteen helemaal
geherpartitioneerd en er een schone windows 7 op gezet. Kostte me wel
even werk om alle drivers te downloaden maar nu draait het goed.

Linux draai ik dan bij voorkeur er binnenin, in een virtual machine. Kan
ik ze tegelijk draaien en is veel makkelijker met backupppen. Alleen
internet is soms even lastig, Ubuntu heb ik vanuit Virtualbox nog niet
naar buiten kunnen laten internetten. Andere distributies (Fedora,
Slackware) en zelfs een virtual XP machine geven geen probleem.

--
ir. J.C.A. Wevers
PGP/GPG public keys at http://www.xs4all.nl/~johanw/pgpkeys.html