[linux] Re: W7 opnieuw installeren op HP pc.

Guus Snijders gsnijders op gmail.com
Zo Dec 15 20:14:46 CET 2013

Op 15 dec. 2013 19:42 schreef "Johan Wevers" <johanw op vulcan.xs4all.nl> het
volgende:

> Van de andere kant, dit is natuurlijk _de_ gelegenheid om van die HP
> bloatware af te komen. Ik heb mn nieuwe laptop meteen helemaal
> geherpartitioneerd en er een schone windows 7 op gezet. Kostte me wel
> even werk om alle drivers te downloaden maar nu draait het goed.
>
> Linux draai ik dan bij voorkeur er binnenin, in een virtual machine. Kan
> ik ze tegelijk draaien en is veel makkelijker met backupppen. Alleen
> internet is soms even lastig, Ubuntu heb ik vanuit Virtualbox nog niet
> naar buiten kunnen laten internetten. Andere distributies (Fedora,
> [...]
Klinkt bekend, al doe ik het net andersom: Linux op de hardware (geen
gezeur met drivers) en Windows in een VM (voor studie- en testdoeleinden).
Resultaat: een zeer betrouwbare machine en als er Windows install omvalt of
verloopt, vervang ik het image ;-).

mvg, Guus