[linux] Re: De invloed van een brief aan de Tweede Kamer is veel minder gering dan je zou denken

jjge jjge op xs4all.nl
Wo Dec 18 07:17:07 CET 2013

On 17.12.2013 20:02, Richard wrote:
> Joop,

> zoek even het eerste bericht in deze discussie op.

Daar gaat het niet om. "Het Internet" dwaalt altijd af. Ik zal niet
"welkom op het Internet" zeggen, maar ik denk het natuurlijk wel. Als je
terug wilt komen on topic zul je gewoon zelf moeten beginnen.

O ja, en je kunt ook zelf het subject veranderen...

--
joop gerritse
Mühlenstrasse 11