[linux] Re: De invloed van een brief aan de Tweede Kamer is veel minder gering dan je zou denken

jjge jjge op xs4all.nl
Wo Dec 18 07:33:42 CET 2013

On 18.12.2013 07:17, jjge wrote:

> Daar gaat het niet om. "Het Internet" dwaalt altijd af. Ik zal niet
> "welkom op het Internet" zeggen, maar ik denk het natuurlijk wel. Als je
> terug wilt komen on topic zul je gewoon zelf moeten beginnen.
>
> O ja, en je kunt ook zelf het subject veranderen...

Nou ja, ik moet toegeven, ik had nog niet gezien dat je zelf begonnen
_was_. Sorry, ik kijk niet altijd naar de afzender... Maar niettemin, er
is kennelijk niet zoveel te zeggen over het onderwerp, en dus begint men
over iets verwants.

--
joop gerritse
Mühlenstrasse 11