[linux] Re: Meer problemen met Fedora 20

meine trialero op gmx.com
Ma Dec 30 22:08:33 CET 2013

heb F20 alleen in VB uitgeprobeerd, maar nog niet geïnstalleerd.

> Uitloggen uit de Root account door middel van de grafische interface werkt
> niet.

op zich moet een Linux box alles aankunnen, maar of alles ook noodzakelijk is... XQQ, misschien ben ik daar na vijf jaar nog teveel n00b voor. IMHO gebruik je root alleen voor zware dingen die in de meeste gevallen alleen via CLI goed werken of überhaupt bereikbaar zijn.

> Het systeem blijft minuten lang hangen op "Failed to start D-Bus System
> Message Bus"

zijn van die dingen die
1) na een week of twee weg zijn (platgecodeerde bugs)
2) met Gnome te maken hebben -- sinds ik Fedora LXDE draai heb ik dit soort rare dingen niet meer.

> Ik vraag mij af of Fedora 20 uberhaupt een werkbaar systeem is

natuurlijk is Fedora dat, alleen is het Bleeding Edge en zijn er in het begin van een nieuwe versie altijd wel een paar hobbels. gelukkig zijn er nog een heleboel andere distro's...

en anders gewoon bugreports blijven maken zodat het systeem beter wordt.

grtz

--
//meine