[linux] Re: adsl modem als router?

Hans Paijmans paai op paijmans.net
Di Jul 2 10:10:03 CEST 2013

Finis coronat Opus.

Dank voor alle suggesties. De Fritzbox had alle functionaliteit die ik
nodig had, de instellingen waren alleen op een volkomen onintuitieve
manier in het menu verstopt, zozeer zelfs dat ik nu nog steeds niet
precies weet waar...

In ieder geval kon je daar aanvinken dat de Fritzbox niet als adsl-modem
maar achter een andere kabelmodem zat, en dat dan Lan1 als WAN
fungeerde. De voip-functionaliteit ging niet zoals gevreesd stiekum via
dsl, maar gewoon over de internetlijn.

Paai

On 07/01/2013 12:55 PM, Der wrote:

> http://ziggo.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=3363&rowstart=0
> Mvg,
> Der

Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI       013-4662693
Thuis: Houwenberg 2A, 5985 PE Grashoek (L)          077 888 05 77
http://paai.uvt.nl     http://paijmans.net          GSM: +31 621 961 083