[linux]

hans rood hansrood op xs4all.nl
Di Jul 16 00:52:50 CEST 2013

Een vriend van me heeft bij Aldi een nieuwe Desktop met Win8 gekocht.
We hebben en zonder veel moeite Kubuntu bij gezet. Alles OKAY.

Daarna heeft hij de windows OS partitie verkleind om wat meer ruimte voor
Kubuntu te hebben. Daarna  ging alles mis, draaide er alleen nog een
life-CD of Life USB.

Herinstallatie van Windows zou bij Medion €100,- moeten kosten.

Tenslotte schreef hij:

"Ik heb de stoute schoenen aangetrokken: Kubuntu de totale HD laten
gebruiken bij installatie."
"Dat gaat goed tot......fatale fout met dummy grub."

Heeft iemand nog een hint voor ons? Anders dan een nieuw moederbord kopen?
Of zou dat ook al niet meer werken:(