[linux] Re: Reactie op brief Kevin aan minister Bussemaker betreffende Magister

Rutger van Sleen (NLLGG) rutger.van.sleen op nllgg.nl
Di Jul 16 22:25:46 CEST 2013

paai schreef op 16-07-2013 21:48:

> Proest!

Bij het zien van de post van Richard, dacht ik al: het zal niet lang
duren voordat paai weer met een van z'n denigrerende "antwoorden" komt.
En ja hoor, je stelt me niet teleur. Wat ik wel jammer vind is dat je
met dit gedrag totaal de boel verstiert. Jouw zogenaamde strijdlust is
mijn inziens niks anders dan blazen van een hoge toren en anderen
verwijten dat ze niks doen. Je mag dan weliswaar erelid zijn, maar je
gedraagt je er weinig naar - en voor iemand met jouw geschiedenis is
dat
toch erg zonde. Dat je verbitterd bent, door jouw ervaring met de
vereniging door de jaren heen, is ondertussen wel duidelijk. Maar ik
wil
je bij deze toch echt even van harte verzoeken om het in het vervolg
voor je te houden. Mocht je een echt constructieve bijdrage hebben in
dit soort draden, horen we natuurlijk graag van je.

Groeten,
Rutger
Voorzitter