[linux] Re: Cut en Paste in xterm lukt niet meer: hoe verander ik settings van xterm?

Za Mrt 2 16:56:46 CET 2013

On 03/02/13 16:32, joop g wrote:
> Moielijk te zeggen, zolang niet bekend is welke windows manager je gebruikt.
> Hier heb ik KDE 4, en xterm insert alleen met SHIFT+INS. Andere terminals
> werken ook gewoon, sommige zelfs met CTRL+V.
> Je kunt iig een ander terminalprogramma proberen, er zijn er genoeg.

Dank je. Ook ik gebruik kde4, en heb hiermee geleerd hoe je een
gekopieerd stuk alsnog kunt paste-en.  Tot voor kort had ik hier geen
probleem mee. Is dat een nieuw "gemak" van KDE4, en als dat zo
is, hoe kun je dat uit zetten?
Ik wist niet van andere terminalprogramma's. Kun je er een noemen?
--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl