[linux] Re: internetbankieren

Zo Nov 24 13:34:08 CET 2013

Aldus schreef dick kampman op Sun, Nov 24, 2013 at 12:13:39PM +0100:
> [...]

Windows™ heeft een API-functie waarmee je kunt opvragen of de PC van de
gebruiker een actieve firewall of virus-scanner heeft ingesteld, voor
Linux ligt beveiliging iets minder simpel.
http://stackoverflow.com/questions/1459350/how-to-detect-if-a-virusscanner-and-or-firewall-is-installed-and-a-few-other-s

> Zou het op de weg van de NLLGG kunnen liggen om daarnaar te informeren?
>
> Dick Kampman

Het zou mooi zijn als het Bestuur eens contact opneemt met de
Nederlandse Vereniging van Banken.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		People who bought this story also bought....