[linux] Re: internetbankieren

Zo Nov 24 18:24:47 CET 2013

Aldus schreef dick kampman op Sun, Nov 24, 2013 at 02:27:39PM +0100:

> Het verbaast mij wat dit advies van een doorgewinterde computergebruiker
> te horen. De banken zelf stimuleren juist de overgang naar
> internetbankieren. Het "papieren"-bankieren is op allerlei manieren aan
> restricties verbonden: kost meer, enz.

Ik heb pas een brief gekregen waarin de (RABO)bank aankondigt een groot
aantal kantoren en pinautomaten te gaan sluiten. Ze gaan op allerlei
manieren het papiergebruik ontmoedigen, net zoals de NS automaten voor
papieren kaartjes weghaalt. Internetbankieren bespaart ze miljarden.
Daarom vind ik dat die bank dan moet zorgen dat jouw PC goed beveiligd
wordt.

> Ik ben niet helemaal tevreden met deze oplossing. Is Linux nu al of niet
> een serieuze optie op dit terrein?

Cybercriminelen adviseren Windows.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		People who bought this story also bought....