[linux] Re: internetbankieren

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Ma Nov 25 18:19:18 CET 2013

On Mon 25 Nov 2013, paai wrote:

> Ik breng e.e.a. al jaren in bij mijn bank en ze zien (1) non-windows als
> onveilig en ongewenst en (2) waarschuwen me dat ik niet mag verwachten
> tot in lengte van dagen met Linux en Firefox te kunnen telebankieren.

Gelukkig is er tegenwoordig Chrome, en al die niet ondersteund wordt,
dan vallen ook een heleboel Android toestellen af. Dat zullen ze niet
kunnen maken dus ik verwacht weinig problemen.

Overigens was er ooit (aantal jaar geleden) een probleempje ergens in
het internet bankieren van ABNAMRO met Firefox. Ik heb dat toen gemeld,
en kreeg een dag later antwoord van de web development team dat het aan
het eind van die week gefixt zou zijn. En inderdaad... geeft wel weer
hoop, zo'n reactie.

Paul