[linux] Re: internetbankieren

paai j.j.paijmans op gmail.com
Ma Nov 25 18:59:33 CET 2013

On 25-11-13 18:19, Paul Slootman wrote:
> Gelukkig is er tegenwoordig Chrome, en al die niet ondersteund wordt,
> dan vallen ook een heleboel Android toestellen af. Dat zullen ze niet
> kunnen maken dus ik verwacht weinig problemen.
>
> Overigens was er ooit (aantal jaar geleden) een probleempje ergens in
> het internet bankieren van ABNAMRO met Firefox.

Afgelopen zomer had ik een vreemde ervaring met Firefox en
telebankieren. Let wel, ik zeg niet dat het een hack-attack was, maar
begrijpen deed ik het niet. Heb het dus aan de bank gemeld.

Lachuh!

Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI       013-4662693
Thuis: Houwenberg 2A, 5985 PE Grashoek (L)          077 888 05 77
http://paai.uvt.nl     http://paijmans.net          GSM: +31 621 961 083