[linux] Re: Dringend advies nodig

Bas Roufs basroufs op gmail.com
Di Okt 1 12:32:40 CEST 2013

Beste allemaal,

inmiddels heb ik het probleem opgelost - mede dankzij nuttige adviezen van
dit forum en van 'Kubuntu users'. Bedankt allemaal.  Een veilige modus
bleek bereikbaar te zijn door het lang indrukken van de shiftknop direct na
verschijjning van het bootlogo van de laptop waar het om ging. Om een lang
verhaal kort samen te vatten: heb /home/.kde omgenaamd in /home/.kde.old -
en daarna gereboot. Zo heb ik ook de oude 'user settings' gelijk vervangen
door nieuwe. Dit bleek voldoende te zijn om het probleem op te lossen.
Inmiddels werkt alles  weer.
Tot zover, groet, dank,
Bas Roufs.

--

Bas G. Roufs

Utrecht, NL, E. BasRoufs op gmail.com; Mob. +31 6 446 835 10;