[linux] Re: mislukte installatie door afwezig gedacht bestand opgelost

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Wo Sep 4 10:01:37 CEST 2013

On 09/03/13 20:46, meine wrote:
> VB repo van virtualbox.org installeren kan helpen. oracle is alleen zeer traag met de update van de bijbehorende kmod's... anders virtuals met KVM proberen en .vob importeren.
> --
> //meine
Zo is het inderdaad opgelost.  Ik had de goede repo toegevoegd, en
gebruik gemaakt
van zypper.  Hoe zypper mij heeft geholpen begrijp ik niet, want de
werking daarvan is
mij nog steeds een dichtgezipt boek. (Alweer een leeropdracht te gaan
;-) ) De boel
draait dus, en ik heb de laatste versie van VirtualBox, en ook het
extensionpack
erbij zodat ik een usb-stick kan lezen onder xp. Dank, ook aan anderen
die sugges-
ties hebben gegeven.
Julien

--