[linux] wordpress

Aljo 'Ubuntu' Wijnands ubuntu op aljo-online.com
Vr Sep 6 17:08:14 CEST 2013

Kan iemand mij vertellen welke instellingen WordPress nodig heeft?

Als je ingelogd bent in het backend van WordPress dan kun je plaatjes in
je posts uploaden.

Bij mij werkt dat niet, dat wil zeggen als ik een plaatje zo wil
uploaden dat ik dan eerst de wp-content map op 777 moet zetten.

Welke instellingen moet wp-content hebben? chown en chmod... Zodat ik
zonder problemen plaatjes in mijn posts via het dashboard kan uploaden.

Aljo_