[linux] Re: help! Debian Wheezy geeft opeens een zwart scherm!

joop g jjge op xs4all.nl
Za Sep 7 13:32:32 CEST 2013

On Saturday 07 September 2013 13:05:15 you wrote:

> zie /var/log/Xorg.0.log ofzoiets.
Die is leeg (lengte 0). Er is ook nog een /var/log/Xorg.0.log.old ; die is
langer, maar ook daar staan geen echte fouten in, vzikz.

> Er gaat vermoedelijk iets mis met gdm, xorg en/of videodriver.
>

> Als je boot in runlevel 3 kun je dan met startx wel xorg in beeld krijgen?

Dat geeft een schermpje, dat o.a. zegt: Fatal error/Failed to activate core
devices. En in Xorg.0.log (zie attachment) staat dan wat meer. Maar ik zie er
geen uitgesproken fouten in...

-- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
-- Type: text/x-log
-- File: Xorg.0.log