[linux] Re: help! Debian Wheezy geeft opeens een zwart scherm!

joop g jjge op xs4all.nl
Zo Sep 8 15:52:42 CEST 2013

On Sunday 08 September 2013 15:29:26 Der wrote:

> krijgen?

> core

> zie er

> Aangezien X wel werkt via VNC, is het misschien een hardware probleem.
> Toevallig een andere monitorkabel in huis?
> Derry

Zoals ik al zei: het bleek dat mijn /var helemaal vol zat. Kennelijk liep het
loggen daardoor vast, en was het niet opstarten van X een soort gevolgschade.
Ik heb een paar --inderdaad extreem grote-- logfiles verwijderd, en toen was
alles weer normaal, uiteraard afgezien van de vraag hoe ze zo groot hebben
kunne worden. Maar daar kom ik nog wel achter, neem ik aan.