[linux] Re: rotzooi in filenamen

paai j.j.paijmans op gmail.com
Vr Aug 22 17:33:26 CEST 2014

On 22-08-14 16:54, Paul Slootman wrote:

> Misschien moet je wat concreter zijn met wat de situatie is en wat er
> dan mis gaat. Een simpel testje leert dat bash weinig moeite heeft met
> filenamen met quotes enzo:

Terwijl ik zat te modderen kreeg ik een brainwave. Het probleem zit niet
in de spaties  in de shell, maar in het feit dat 'identify' van
imagemagick de naam (correct) in de output herhaalt, en die spaties pikt
mijn script weer niet omdat ik zelf de spatie als delimiter gebruik...

Dank

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI       013-4662693