[linux] Re: opstarten van USB stick [opgelost]

Fred fred.d op xs4all.nl
Wo Dec 3 13:18:25 CET 2014

Frans,

Ik heb deze regel gevonden op de site van Debian. Vandaar dat ik deze zo
heb toegepast.
In het voorbeeld werd inderdaad gesproken over een usb stick oftewel
dev/sdbX.

Middels dmesg vond ik dat dit sdb1 was en heb ik deze gebruikt.
Ik was echter pas succesvol na het weglaten, zoals door diverse
gebruikers hier al aangegeven, van de 1.

Fred