[linux] Fedora 20 continued

Arno H.P. Reuser reuser op xs4all.nl
Wo Jan 1 11:15:05 CET 2014

Gelukkig nieuwjaar!

Ik heb jullie tips ter harte genomen en zelfs gekeken naar andere
distro's. Ik zie daar evenwel tegenop, om reden dat ik al zo lang gewend
ben aan de structuur van Fedora, en ik niet veel zin heb om helemaal
opnieuw te beginnen.

Ik heb ondertussen "yum upgrade" gerund.

Voorlopig draait het zaakje bij mij op een Asus b85m-g met een intel i3
cpu. Ik kan inloggen op mijn account en de root account en werken. Wat
NIET kan is uitloggen. Het grafische scherm hangt dan. Ik kan wel dan naar
een andere terminal, maar kan daar niet onder mijn account inloggen omdat
het wachtwoord plots niet meer wordt herkend. Het enige dat mij rest is
een reboot om weer in mijn account te kunnen inloggen.

Arno R