[linux] Re: Fedora 20 continued

Udo van den Heuvel udovdh op xs4all.nl
Wo Jan 1 13:23:24 CET 2014

On 2014-01-01 11:15, Arno H.P. Reuser wrote:
> Voorlopig draait het zaakje bij mij op een Asus b85m-g met een intel i3
> cpu. Ik kan inloggen op mijn account en de root account en werken. Wat
> NIET kan is uitloggen. Het grafische scherm hangt dan. Ik kan wel dan naar
> een andere terminal, maar kan daar niet onder mijn account inloggen omdat
> het wachtwoord plots niet meer wordt herkend. Het enige dat mij rest is
> een reboot om weer in mijn account te kunnen inloggen.

Bug aanmaken: https://bugzilla.redhat.com/enter_bug.cgi
Details over versies en wat je doet, wat er gebeurt, etc.
Dan vragen welke logs er nodig zijn om de developers te helpen.
Als men niet met een maand reageert: gerust een relevante log bijvoegen
en (naief) vragen of dat dat voldoende is.
Dat patroon volhouden.

(immers: niet elk pakket wordt even vlot ondersteund, eigen ervaring)