[linux] Re: Help! Mijn keyboard doet het ineens niet meer!

jjge jjge op xs4all.nl
Zo Jan 5 14:48:51 CET 2014

On 05.01.2014 14:29, jjge wrote:
> Ik had zelf al gdm gekilled en met de hand opgestart. Dit lijkt ongeveer
> hetzelfde effect te hebben. Het login scherm komt weer terug, en ik kan
> nog steeds niets intypen.

Ik heb iig een manier ontdekt, die wel werkt: ik gebruik startx i.p.v.
gdm. Inloggen hoeft dan niet meer, maar het keyboard werkt nu gewoon.
Dan zit het dus ofwel in gdm of in login, lijkt het...

--
joop gerritse
Mühlenstrasse 11