[linux] Re: Help! Mijn keyboard doet het ineens niet meer!

Paai-uvt j.j.paijmans op gmail.com
Zo Jan 5 16:26:43 CET 2014

Ik gebruik uitsluitend linux op al mijn pc's, maar dat getrut bij iedere
distributie en iedere update maakt me horendol.

Dr. J. J. Paijmans
>From tablet

Sent with AquaMail for Android
http://www.aqua-mail.com