[linux] Re: Raspberryhulp gevraagd

Hein van Dijk dijkvan op hccnet.nl
Wo Jan 22 13:49:51 CET 2014

Marjon gaat een omschrijving van het educatieve speeltuinproject maken.
Kort gezegd gaat het volgens mij om het weergeven van de geproduceerde
hoeveelheid energie. Zou dit ook met arduino kunnen? (hoe meer energie
hoe meer groene ledjes gaan branden).
Er is wat geld beschikbaar.

op 22-01-14 00:53, Guus Snijders schreef:
> Op 21 jan. 2014 21:06 schreef "Kees Theunissen" <C.J.Theunissen op differ.nl>
> het volgende:

> [...]
> Inderdaad, het komt een beetje lomp over om een bericht een-op-een door te
> sturen zonder uitleg.
>
> Afgezien daarvan, gok ik dat de OP een schommel (?) wil gebruiken om een
> raspberry pi te voeden.
> Dat lijkt op zich wel een aardig hobby-projectje, maar nu is nog de vraag
> wat hij hier eigenlijk wil vragen...
>
> mvg, Guus

Hein
Tips:
Susan Moonen - CONFLICT, thriller, http://www.susanmoonen.nl/
Karin de Jong en Marije Koelewijn - De BOEKENFABRIEK of hoe Uil en
Kameleon een boek maakten
Lin Gnu - E-COCON, roman, http://www.nllgg.nl/boeken/e-cocon