[linux] Re: ib2013

jjge jjge op xs4all.nl
Za Mrt 15 18:39:08 CET 2014

Nou, ik moet toegeven... ik heb hem geïnstalleerd, zonder veel
problemen, en ingevuld, idem dito. Ik wil hem alleen nog een keer
nakijken ik hoop dus maar dat het bij verzenden niet alsnog fout gaat.

Qua problemen: wat mij nog steeds niet probleemloos wil lukken, is het
invullen van mijn nationaliteit. Er komt dan een scrollding (het heeft
vast wel een naam, maar ik ben heel slecht in namen), dat niet scrollt.
En "Nederlands" zit net een plaats of 10-15 onder de ondergrens. Dus
moet ik net zo lang proberen (10x pijltje omlaag? 12X? ) tot ik de
juiste nationaliteit te pakken heb.

Ik kan me best voorstellen dat iemand een Windoos neerzet speciaal om
dit soort crap te vermijden.. ik heb nog een paar oude W95 dozen staan--
zouden die nog werken? Ik kan me toch niet voorstellen dat je verplicht
bent, je XP aan te schaffen alleen voor je aangifte -- of kun je dat ook
aftrekken?

-- joop gerritse Mühlenstrasse 11 Kalkar-Wissel (DE)