[linux] Re: Hoe komt het dat je bij Linux meestal makkelijk van distro kunt wisselen? was: Re: Re: ib2013

Guus Snijders gsnijders op gmail.com
Ma Mrt 17 09:06:19 CET 2014

Op 16 mrt. 2014 21:02 schreef "Victor van Rooijen" <r901 op romepa.nl> het
volgende:

> On Sun, 16 Mar 2014 20:10:14 +0100
> Martijn van Oosterhout <kleptog op svana.org> wrote:
[...]
> Wat heeft het voor zin om een core dump te maken als het systeem niet
> gecrasht is?

Ergens was er een stukje uit /vara/log/messages gepost. Daarin bleek dat
het programma (op dat systeem) was gecrashed.

mvg, Guus