[linux] Re: ib2013

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Ma Mrt 24 23:03:56 CET 2014

op 24-03-14 20:50, dick kampman schreef:
> Als je nog wat emails terugkijkt kun je zien, dat de kwestie van die
> libs niet zozeer opgelost is, maar m.i. niet problematisch was.
>
> Maar het probleem is nog steeds niet opgelost.

Dick,

Dat weet i. Wou weer eens te volledig zijn in mijn antwoorden. Maar het
andere deel betreffende de omgeving adresseer je hier niet. Op dat punt
zit dus volgens mij het probleem:

Als inkoppertje en mogelijke oplossing (ook voor anderen):

Is je probleem niet puntje 5 van de Tips en Hulp bij problemen van de
aloude website? D.w.z. tegenwoordig op
http://www.nllgg.nl/belastingaangifte:
D.w.z. je hebt de verkeerde browser als default staan. Deze wordt
namelijk gebruikt als "carrier" voor de ondertekening.

En ik bedoelde ook te zeggen dat het misschiwn mogelijk is dat iemand
deze pagina weer bij gaat houden? Ik weet dat het
belastingdiendtprgramma geen opensource is, maar dit is wel wat een
community zou moeten doen (naast elkaar bezighouden).

Peter