[linux] Re: vreemd wifi-problem

Frans van Berckel fberckel op xs4all.nl
Do mei 8 12:25:01 CEST 2014

On Thu, 2014-05-08 at 10:05 +0200, Hans Paijmans wrote:
> [...]

Ik heb 'Wifi Analyzer' op mijn mobiel geinstalleerd. Gaf mij inzicht in
hoe stabiel mijn wifi netwerk is. Heeft o.a. een veldsterkte meter. Maar
laat ook zien welke stoor zenders zich aandienen.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.farproc.wifi.analyzer

Met vriendelijke groet,

Frans van Berckel