[linux] Re: vreemd wifi-problem

Hans Paijmans j.j.paijmans op gmail.com
Do mei 8 12:44:05 CEST 2014

On 08-05-14 12:25, Frans van Berckel wrote:

> Ik heb 'Wifi Analyzer' op mijn mobiel geinstalleerd. Gaf mij inzicht in
> hoe stabiel mijn wifi netwerk is. Heeft o.a. een veldsterkte meter. Maar
> laat ook zien welke stoor zenders zich aandienen.

Ja, die heb ik ook op mijn tablet. Nu woon ik in het buitengebied, dus
veel concurrentie heb ik niet op deze band. Wat me wel opvalt (maar dat
is bijna overal) dat al die stations 'pulseren'. Dat heeft echter zo te
zien geen invloed op het hier beschreven probleem.

--
Dr. J.J. Paijmans
Houwenberg 2A, 5985 PE Grashoek (L)          077 888 05 77