[linux] Re: niet compilerend systeem (32/64 bits conflict)

Arjan van Lent arjan.van.lent op gmail.com
Wo Okt 1 17:40:35 CEST 2014

De meest simpele oplossing zou zijn om gewoon een 64bit suse te installeren
en daarop verder te werken. Je kan ook via yast een 64bit user space
installeren (zie suse docu) dus incl. Kernel, daarin booten en dan je
kernel hercompileren. Zou je een cross compilatie doen dan kan je je kernel
vaak niet booten op dat systeem.