[linux] Re: Fritz!Box interface in Duits in plaats van Engels

Richard ml op radoeka.nl
Wo Okt 15 20:36:08 CEST 2014

Daniel,

Op woensdag 15 oktober 2014 00:33:59 schreef Daniel C. von Asmuth:

> Ik snap die term 'desktop' niet helemaal, behalve in de zijn van een
> (Ikea) schrijftafel. Ik heb gewoon de taalkeuze geactiveerd en dan wordt
> mijn Fritz!Box gereboot en na een minuut of zo kun je dan via de web
> bruiser weer inloggen en krijg je de niduwe taal te zien. (ik heb mijn
> laptopje gewoon door laten lopen).

vervang desktop door bijvoorbeeld KDE, Gnome, LXDE en dergelijke.  De grafische
werkomgeving die wordt opgestart nadat je bent ingelogd.

Met andere woorden loguit van bijv KDE.  Maar ik zou ook kunnen schrijven,
reboot de computer.

Ik hoop, dat mijn uitleg een beetje duidelijk is ...

--
Richard