[linux] Re: een emailadres verwijderen van de listserver.

Frans van Berckel fberckel op xs4all.nl
Ma Okt 20 13:42:30 CEST 2014

On Mon, 2014-10-20 at 11:38 +0200, hans paijmans wrote:
> <http://www.nrc.nl/klimaat/2014/08/27/350-risicos-61-kwetsbaarheden/>
> Hoi,
> ik heb twee emailadressen,
> <http://www.nrc.nl/klimaat/2014/08/27/350-risicos-61-kwetsbaarheden/>paai op paijmans.net
> (=j.j.paijmans op gmail.com) en paai op uvt.nl (=j.j.paijmans op uvt.nl). Op
> beiden ontvang ik linux en stamtafel. Binnenkort verdwijnt paai op uvt.nl.
> Nu slaag ik er niet in om paai op uvt.nl van de listserver te verwijderen.
> Ik stel als afzender braaf paai op uvt.nl in, en stuur dan de
> [...]

http://lists.nllgg.nl/

Weet niet hoe actueel het is, maar hier staat dat je dit aan Jan-Philip
Velders of Mendel Mobach kan vragen, admins op nllgg.nl of listman op nllgg.nl

Met vriendelijke groet,

Frans van Berckel