[linux] een emailadres verwijderen van de listserver.

hans paijmans j.j.paijmans op gmail.com
Ma Okt 20 11:38:22 CEST 2014

<http://www.nrc.nl/klimaat/2014/08/27/350-risicos-61-kwetsbaarheden/>
Hoi,
ik heb twee emailadressen,
<http://www.nrc.nl/klimaat/2014/08/27/350-risicos-61-kwetsbaarheden/>paai op paijmans.net
(=j.j.paijmans op gmail.com) en paai op uvt.nl (=j.j.paijmans op uvt.nl). Op
beiden ontvang ik linux en stamtafel. Binnenkort verdwijnt paai op uvt.nl.
Nu slaag ik er niet in om paai op uvt.nl van de listserver te verwijderen.
Ik stel als afzender braaf paai op uvt.nl in, en stuur dan de
'unsubscribe', maar steeds wordt paai op paijmans.net verwijderd. Irritant.

Als iemand met directe toegang tot de listserver dit leest: kun jij dat
voor mij regelen? paai op uvt.nl verdwijnt; paai op paijmans.net
(=j.j.paijmans op gmail.com) blijft.

Paai