[linux] Re: bootable android sd-card maken

Hans Paijmans j.j.paijmans op gmail.com
Vr Okt 24 18:06:29 CEST 2014

On 24/10/14 17:59, Guus Snijders wrote:

> Hoi Hans, misschien werkt dit wel als je dat image eerst uitpakt? *.7z
> duidt meestal op 7zip, het kan natuurlijk zijn dat die tool deze compressie
> niet snapt...
> Na uitpakken moet schrijven met dd sowieso werken.

Ik denk eigenlijk dat je 'm niet moet uitpakken. Ik heb nog twee andere
files nodig, en die worden geleverd als .zip files. In de beschrijving
staat dan expliciet dat je die moet uitpakken en dan komen er .tgz files
tevoorschijn die je naar de systeemdir van de Ereader moet copieeren.
Bij die .7z file wordt dat niet gezegd. En dan wordt er ook nog
onduidelijk allerlei over partities op de usb-kaart gepraat.

http://angor00.blogspot.ru/2014/02/booting-android-from-external-sd-on.html

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans
Thuis: Houwenberg 2A, 5985 PE Grashoek (L)          077 888 05 77